wtorek, 29 maja 2012

Mała czarna ...

Dzisiejszy post będzie dotyczył powstania małej czarnej. Będzie to historia jak powstała, zdradzimy to o czym mało kto wie oraz powiemy kto nosi to cudo modowe.  <3

Mała czarna powstała w latach 20-tych XX wieku i od tamtej pory nie wychodzi z mody. Zdradzamy jak powstała!
Anegdotę na ten temat znajdziesz w książce „Coco Chanel. Legenda i życie”. Coco Chanel tak wspomina wieczór, kiedy pojawiła się publicznie w czarnej sukience i z krótkimi włosami: „Nigdy wcześniej nie byłam w operze. Miałam białą sukienkę. Moje włosy, które spadały poniżej pasa, zostały splecione w trzy warkocze i upięte dookoła głowy.
W łazience był palnik gazowy. Odkręciłam kurek z gorącą wodą, żeby umyć ręce, woda nie była gorąca, więc zaczęłam majstrować przy świecy i wszystko eksplodowało. Moja biała suknia pokryła się sadzą, za to włosy – im mniej na ich temat, tym lepiej. Twarz wystarczyło umyć - nie stosowałam makijażu. Wzięłam nożyczki i obcięłam warkocze. Przywdziałam czarną sukienkę, z kopertowym przodem i przymarszczaną w pasie”. Z krótkimi włosami i w czarnej sukience Coco stała się sensacją wieczoru i wyznaczyła nowy trend w modzie.







  



PS. Ze względu na brak czasu posty nie będą dodawane co 2 dni jak na początku. Obiecuję, że sytuacja się zmieni w najbliższym czasie.  Życzę miłego tygodnia i zapraszam ponownie już za parę dni. Całuski <3

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy post. Szczerze mówiąc nic nie wiedziałam. Ta historia jest naprawde ciekawa. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń